بسته های کار آفرینی گیاهان دارویی (تولید فرآورده ای طبیعی) :

 


فهرست 

تفریظ ............................................................................................ 5

پیشگفتار ........................................................................................ 7

مقدمه .......................................................................................... 19

فصل اول: ویژگی هاي کارآفرینی .......................................................... 21

تعریف کارآفرینی .............................................................................. 22

ویژگیهاي کارآفرین ............................................................................ 22

مهارت هاي لازم براي کارآفرین ............................................................ 25

تعریف، ویژگی ها و مشخصات فنی محصول .......................................... 26

عرقیات گیاهی ................................................................................ 26

الزامات و مجوز هاي مورد نیاز براي شروع فعالیت ................................... 29

حداقل تجهیزات مورد نیاز براي تولید آبمیوه، نکتار و انواع نوشیدنی ............. 31

حداقل تجهیزات مورد نیاز براي تولید انواع شربت ..................................... 31

کد آیسیک ...................................................................................... 32

ظرفیت تولید محصولات ....................................................................... 34

بررسی نحوه تأمین مواد اولیه و روند مصرف محصول .................................. 35

فصل دوم: مدیریت بازاریابی....................................................................... 37

بازاریابی و فروش .............................................................................. 38

واسطههاي بازاریابی ........................................................................... 38

بازاریابی متمرکز یا هدفدار .................................................................... 38

توزیع و پخش ..................................................................................... 39

 بررسی بازار داخلی و بین المللی نوشیدنی ها ........................................ 39

بازارهاي بینالمللی نوشیدنی هاي گیاهی ............................................... 51

بررسی محصولات مشابه ...................................................................... 52

نکات کلیدي و مدیریتی در موفقیت تجاري فروش نوشیدنی هاي گیاهی ........... 54

تعیین گروه هدف در بازار را براي طراحی محصول ........................................ 55

 تعیین استراتژي خود را مشخص کنید ...................................................... 56

تهیه برنامه بازار ................................................................................... 58

تبلیغات و بستهبندي ............................................................................. 58

بستهبندي .......................................................................................... 59

برندهاي معتبر تولیدکننده نوشیدنی هاي طبیعی ....................................... 61

تولید کنندگان و محصولات ...................................................................... 62

قیمتگذاري ......................................................................................... 63

عوامل مؤثر بر قیمتگذاري ...................................................................... 64

مدیریت برند و برند سازي ...................................................................... 66

تعریف علامت تجاري (برند ) ................................................................... 67

مزایاي ثبت علامت تجاري ..................................................................... 68

فصل سوم: مدیریت تولید ........................................................................... 69

جامع فرآیند تولید منتخب ....................................................................... 73

گردش مواد ......................................................................................... 75

بررسی ایستگاه ها، مراحل و شیوه هاي کنترل کیفیت ............................... 75

مرحله پایانی کار ................................................................................. 76

فصل چهارم: مدیریت منابع انسانی ............................................................ 79

تعریف مدیریت منابع انسانی ................................................................. 80

محاسبه نیروي انسانی مورد نیاز ........................................................... 81

  توصیف شغلی ................................................................................. 82

زمان بندي اجراي پروژه......................................................................... 89

فصل پنجم: مدیریت مالی .......................................................................... 93

برنامه تولید سالیانه و ارزش فروش ........................................................ 98

کل سرمایه گذاري .............................................................................. 107

ارزیابی مالی و اقتصادي طرح ............................................................... 111

اخذ وام ........................................................................................... 112

منابع .............................................................................................__

 
برای دانلود کلیک کنید