کتاب گباهان دارویی (دانلود رایگان ) تولید نوشیدنیهای گیاهی
فهرست
تفریظ ............................................................................................ 5
پیشگفتار ........................................................................................ 7
مقدمه .......................................................................................... 19
فصل اول: ویژگی هاي کارآفرینی .......................................................... 21
تعریف کارآفرینی .............................................................................. 22
ویژگیهاي کارآفرین ............................................................................ 22
مهارت هاي لازم براي کارآفرین ............................................................ 25
تعریف، ویژگی ها و مشخصات فنی محصول .......................................... 26
عرقیات گیاهی ................................................................................ 26
الزامات و مجوز هاي مورد نیاز براي شروع فعالیت ................................... 29
حداقل تجهیزات مورد نیاز براي تولید آبمیوه، نکتار و انواع نوشیدنی ............. 31
حداقل تجهیزات مورد نیاز براي تولید انواع شربت ..................................... 31
کد آیسیک ...................................................................................... 32
ظرفیت تولید محصولات ....................................................................... 34
بررسی نحوه تأمین مواد اولیه و روند مصرف محصول .................................. 35
فصل دوم: مدیریت بازاریابی....................................................................... 37
بازاریابی و فروش .............................................................................. 38
واسطههاي بازاریابی ........................................................................... 38
بازاریابی متمرکز یا هدفدار .................................................................... 38
توزیع و پخش ..................................................................................... 39
بررسی بازار داخلی و بین المللی نوشیدنی ها ........................................ 39
بازارهاي بینالمللی نوشیدنی هاي گیاهی ............................................... 51
بررسی محصولات مشابه ...................................................................... 52
نکات کلیدي و مدیریتی در موفقیت تجاري فروش نوشیدنی هاي گیاهی ........... 54
تعیین گروه هدف در بازار را براي طراحی محصول ........................................ 55
تعیین استراتژي خود را مشخص کنید ...................................................... 56
تهیه برنامه بازار ................................................................................... 58
تبلیغات و بستهبندي ............................................................................. 58
بستهبندي .......................................................................................... 59
برندهاي معتبر تولیدکننده نوشیدنی هاي طبیعی ....................................... 61
تولید کنندگان و محصولات ...................................................................... 62
قیمتگذاري ......................................................................................... 63
عوامل مؤثر بر قیمتگذاري ...................................................................... 64
مدیریت برند و برند سازي ...................................................................... 66
تعریف علامت تجاري (برند ) ................................................................... 67
مزایاي ثبت علامت تجاري ..................................................................... 68
فصل سوم: مدیریت تولید ........................................................................... 69
جامع فرآیند تولید منتخب ....................................................................... 73
گردش مواد ......................................................................................... 75
بررسی ایستگاه ها، مراحل و شیوه هاي کنترل کیفیت ............................... 75
مرحله پایانی کار ................................................................................. 76
فصل چهارم: مدیریت منابع انسانی ............................................................ 79
تعریف مدیریت منابع انسانی ................................................................. 80
محاسبه نیروي انسانی مورد نیاز ........................................................... 81
توصیف شغلی ................................................................................. 82
زمان بندي اجراي پروژه......................................................................... 89
فصل پنجم: مدیریت مالی .......................................................................... 93
برنامه تولید سالیانه و ارزش فروش ........................................................ 98
کل سرمایه گذاري .............................................................................. 107
ارزیابی مالی و اقتصادي طرح ............................................................... 111
اخذ وام ........................................................................................... 112
منابع .............................................................................................__
عادت کردیم به تاریخمون افتخار کنیم چون گذشته قابلی داشتیم